Reklama2011-06-14

Goldbach Response - nowa sieć reklamy performance w Polsce

Szwajcarska grupa mediowa Goldbach Group wchodzi na polski rynek. Jej pierwszym brandem w naszym kraju jest Goldbach Response - sieć reklamy performance.

Oferta Goldbach Response oparta jest na technologii umożliwiającej zidentyfikowanie aktywności internautów, co pozwala wdrożyć modele rozliczeniowe oparte na działaniach użytkowników. Ponadto sieć oferuje CPM-A – efektywnościowy model rozliczeniowy kampanii odsłonowych optymalizowanych pod akcje. Goldbach Response realizuje także działania międzynarodowe na witrynach z portfolio Goldbach Group.

Sieć Goldbach Response wykorzystuje technologie firm Adconion oraz BBelements, które pozwalają na optymalizację i mierzenie akcji wykonanych przez internautów.

Osobą zarządzającą nową siecią został Paweł Sypczuk, wcześniej dyrektor generalny sieci afiliacyjnej Afilo.

Autor:km

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(5)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter