Reklama 2015-09-08
0

Giga sernik z betoniarki od babci reklamuje #BezLimitu w Virgin Mobile (wideo)

Wirtualny operator telekomunikacyjny zaczął drugi etap kampanii pod hasłem „Daj się rozpieścić” reklamującej pakiet #BezLimitu. Akcję przygotowały firmy Lubię to, Papaya Studio, Marketing Wizzards i Mindshare Polska.

Kampania podkreśla, że promocja, w ramach której pakiet internetowy powiększono z 2 GB do 5 GB, została przedłużona. W spocie symbolizuje to gigantyczny sernik przygotowany w betoniarce przez babcię, która w pierwszej reklamie rozpieszczała odbiorców niczym małe dzieci.

Obecny etap akcji zaczął się 7 września i potrwa sześć tygodni. Obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie) oraz internet (spoty wideo na portalach ogólnotematycznych i serwisach lifestyle’owych).

Kreacją spotu zajęła się agencja Lubię to, reżyserią - Jan Foryś, a produkcją - Papaya Studio. Za zakup mediów w telewizji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a w internecie - agencje Marketing Wizzards oraz Lubię to.

Autor: tw

Więcej informacji: Virgin Mobile

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas