Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Call One.
Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Call One.
Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Polska awansuje w rankingu wolności mediów. Doceniono zmiany polityczne
Czy powstanie drugi Kanał Zero? Eksperci podzieleni
Amazon najwięcej zarabia w chmurze. Z reklam więcej niż z subskrypcji
Pół miliarda euro kary dla TikToka za naruszenie ochrony danych w UE
Bartosz Węglarczyk wraca do kierowania Onetem. Po trzymiesięcznym urlopie
Canal+ Polska zmienia politykę prywatności