Reklama 2007-04-20
0

Gazeta Wyborcza zyskuje, Fakt ostro w dół

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, Dziennik przed SE - czyli rynek reklamy w prasie w I kwartale 2007.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w I kwartale 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 223,26 mln zł, czyli o 18,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Na drugie miejsce wróciła "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 39,88 mln zł (2,9 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu – 37,52 mln zł (spadek o 9,2 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od kwietnia 2006) - 24 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 12,44 mln rok temu do 18,86 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w I kwartale 2007 roku 564 306 314 zł wobec 546 563 839 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelęlign=left height=14>Gazety 566 336 253 zł 584 301 124 zł Magazyny 459 569 828 zł 494 931 684 zł Razem 2 793 925 000 zł 3 344 294 609 zł

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas