Prasa 2009-04-16
0

'Gazeta Wyborcza' pomaga rozliczyć PIT

"Gazeta Wyborcza" uruchomiła trzydniowy cykl poświęcony rozliczeniu podatkowemu za 2008 r. Wraz z czwartkowym wydaniem "Gazety" ukazał się dodatek "Gazeta o 1 procencie". W piątek "Gazeta Wyborcza" opisze zasady rozliczenia za 2008 r. i możliwość wysyłki zeznań PIT przez internet, a w sobotę - ulgi podatkowe.

W sobotę, 18 kwietnia wraz z "Gazetą" będzie można kupić płytę z programem do wypełniania PIT-ów, który pozwoli na przygotowanie rocznego zeznania podatkowego za 2008 r. Po uzupełnieniu odpowiednich danych, program tworzy dokumenty gotowe do wydrukowania i wysłania fiskusowi. W programie znalazła się też baza organizacji pożytku publicznego uprawnionych do otrzymania 1% podatku. Cena 'Gazety' z płytą wynosi 4,99 zł.

Partnerem merytorycznym akcji jest KPMG, a partnerem radiowym - RMF FM. Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat i stacje tematyczne) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro" i w serwisach internetowych Agory. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Autor: pp

Więcej informacji: Gazeta Wyborcza, PIT

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas