Reklama 2017-09-26
1

Frosta w nowej kampanii „mówi, jak jest” (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania mrożonych ryb i produktów Frosta. Za realizacje działań pod hasłem „Mówimy, jak jest” odpowiadają agencja TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO.

W najnowszej kampanii Frosta podkreśla najważniejsze walory swojego brandu – naturalny smak oraz transparentność składów. Każdy ze spotów marki ma prosty charakter oraz minimalistyczną scenografię. W spotach pokazano wybrane produkty z portfolio marki - paluszki rybne, mintaja w cieście, steki czy burgery rybne.

Kampania potrwa do połowy grudnia. 30-sekundowe spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych (TVP, TVN oraz Polsat). Reklamy emitowane będą również w wybranych stacjach radiowych.

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg. Ich adaptacją i produkcją na rynek polski zajęła się agencja TBWA, która rozpoczęła pracę dla tego klienta.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm. Za reżyserię polskich wersji filmów odpowiada Mikołaj Łebkowski, produkcją zajęło się studio OTO.

Autor: jd

Więcej informacji: Frosta, Mówimy jak jest, TBWA

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas