Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutował Folx - sieć telekomunikacyjna dostępna dla klientów w formie aplikacji mobinej. Za obsługę mediową marki odpowiada agencja SalesTube należąca do Group One.
Do zadań SalesTube należy m.in. przygotowanie strategii komunikacji mediowej, planowanie i zakup mediów oraz pełna optymalizacja działań. Agencja już przygotowała m.in. strategię komunikacji mediowej wokół wejścia usługi na rynek, poprowadzi też stałe aktywności przez cały rok. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.
Sieć komórkowa Folx jest dostępna w aplikacji na smartfony. Podobnie jak inni operatorzy, oferuje internet, rozmowy i SMS-y. Operator nie ma punktów sprzedaży – kontakt z klientem odbywa się przez aplikację mobilną: wystarczy założyć konto, zamówić kartę SIM, którą przywozi kierowca przywozi i podpiąć kartę płatniczą do aplikacji, dzięki czemu płatności realizowane są automatycznie.
![]() |
Folx rusza z siecią komórkową w aplikacji za 29,99 złotych miesięcznie. „Wszystko robi się samo”
|
Kampania promująca nową na rynku usługę dedykowana jest mieszkańcom największych polskich miast takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i na terenie konurbacji śląskiej. Aktywności odbywają się głównie w internecie, ale zaplanowano też m.in. reklamy na citylightach i w kinach.