W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły straciły, a najwięcej - „Flesz”. Najmniejszy spadek zanotowało zaś „Show”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 233 091 egz. W porównaniu do I półrocza ub.r. była ona niższa o 18,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 9,7 proc. i średni wynik na poziomie 200 841 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 24,93 proc. do 120 497 egz.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 37,12 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w I półroczu br. uplasował się na poziomie 104 994 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte.
*- dane „Gali” dotyczą tylko okresu od stycznia do maja br., bo wydawnictwo nie przesłało jeszcze deklaracji za czerwiec br.
Zobacz tabelęW czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie także było „Party” z wynikiem na poziomie 212 479 egz. po spadku o 28,98 proc. Zajmujące drugie miejsce „Show” zanotowało spadek o 13,13 proc. do 190 423 egz.
Wszystkie tytuły w czerwcu br. miały niższą sprzedaż ogółem niż w czerwcu ub.r., a najwięcej stracił „Flesz”. Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 30,81 proc. do 99 595 egz.
Zobacz tabelęPismo „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) nie zostało już ujęte w zestawieniu, bo ostatni raz w cyklu dwutygodniowym ukazało się 16 kwietnia br. jako podwójny numer. Od połowy maja br. magazyn ten jest miesięcznikiem - pierwszym numerem w tym cyklu było wydanie czerwcowe.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.