PR 2008-10-06
0

Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcą programu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie i realizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej oraz pozyskiwanie sponsorów.

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórców gier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby małych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących gry komputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 oraz Wii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, z ciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcie techniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategii wizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma ona pomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów, niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu o zaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców, powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówi Dominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

Autor: łk

Więcej informacji: Flash PR, Inkubator Gier

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas