Telewizja 2016-05-01
24

„Fakty po południu” zyskały 75 tys. widzów, ale TVN24 przegrywa z TVP Info

Diana Rudnik w studiu TVN24 Diana Rudnik w studiu TVN24

280 tys. widzów ogląda „Fakty po południu”, o 75 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVN pokonuje swoich konkurentów.

Serwis „Fakty po południu” emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 16.00. Średnia widownia audycji w okresie od 7 do 25 kwietnia br. wyniosła 280 tys. osób. Przełożyło się to na 3,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 22 kwietnia br., które śledziło średnio 361 tys. osób. Wszystkie trzy topowe wydania wyemitowano w dni powszednie.

Trzy topowe wydania „Faktów po południu”

Zobacz tabelę

Względem analogicznego okresu ub.r. serwis zyskał 75 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 9 do 27 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 205 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 2,43 proc. i 2,79 proc. (należy jednak pamiętać, że wtedy „Fakty po południu” emitowane były tylko w dni powszednie).

TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, którego udział wynosi wówczas 3,72 proc. „Teleexpress Extra”, który ma bardzo wysoką oglądalność - wiosną ub.r. śledziło go 950 tys. widzów. Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,93 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. TVP Info ma tutaj 1,53 proc. udziału, a Polsat News - 0,63 proc.

 

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę

Dodajmy, że od soboty 9 kwietnia br. TVN24 zaczął emitować weekendowe wydania „Faktów po południu”, które prowadzi Diana Rudnik. Wcześniej serwis był nadawany od poniedziałku do piątku, a w weekendy TVN24 w tym paśmie pokazywał standardowe serwisy informacyjne (więcej na ten temat).

W marcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,69 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Fakty po południu, Fakty

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (24) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas