W lipcu wzrosła sprzedaż największych dzienników ogólnopolskich m.in. Faktu, Gazety Wyborczej i Super Expressu, spadło zainteresowaniem "Dziennikiem" i "Rzeczpospolitą"- najnowsze dane i unikatowe tabelki tylko u nas.
Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety w lipcu 2007 wyniosła 511 718 egzemplarzy, czyli o 5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 418 628 egz. Jest to wynik o 4 proc. lepszy niż w lipcu 2006 (401 736 egz.).
Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (Media Express) - wzrost sprzedaży z poziomu 184 674 egz. do 196 787 egz.
Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (Axel Springer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średnio sprzedażą 176 344 egz. (czerwiec 2006 - 197 644 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - spadek sprzedaży do 144 154 egz. (rok wcześniej 153 176 egz.).
Zobacz tabelę
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to największy wzrost sprzedaży zanotował "Fakt".
Zobacz tabelę