Reklama 2011-11-08
0

ExxonMobil stawia na BBDO i UM

Koncern paliwowy ExxonMobil przekazał swój globalny budżet kreatywny agencji BBDO (Omnicom), a obowiązki w zakresie globalnego planowania i zakupu mediów powierzył domowi mediowemu Universal McCann (Interpublic Group).

Równolegle, ale oddzielnie toczone postępowania przetargowe na oba budżety trwało od października ubiegłego roku. BBDO w finałowej fazie pokonała agencje DDB i McCann Erickson, a Universal McCann w pokonanym polu zostawił domy mediowe OMD i MPG.

ExxonMobil w skali globalnej przeznacza na promocję w mediach około 300 milionów dolarów rocznie.

Autor: km

Więcej informacji: ExxonMobil

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas