Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych mimo spadku pozostał w marcu br. Eurosport. Największy wzrost przypadł stacji Extreme Sports Channel, zaś najwięcej stracił Canal+ Sport 2.
Eurosport zanotował w zeszłym miesiącu 0,56 proc udziału w rynku, czyli o 12,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Tuż za nim na drugiej pozycji uplasował się Polsat Sport z wynikiem 0,52 proc., po wzroście o 19,7 proc. Trzeci był kanał TVP Sport, który zanotował jeszcze większy wzrost, wynoszący 37,4 proc. Jego udział był jednak znacznie niższy od dwóch czołowych kanałów i wyniósł 0,20 proc.
Najwięcej zyskał zajmujący szóste miejsce Extreme Sports Channel, którego udział poszedł do góry o 45,8 proc. do 0,09 proc. Największy spadek zanotował ostatni w rankingu Canal+ Sport 2 – jego wynik zmalał o 40 proc. do 0,01 proc.
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem był z kolei Polsat Sport, którego udział wyniósł 0,54 proc. po wzroście o 26,5 proc. Drugą lokatę zajął Eurosport (0,32 proc., spadek o 33,5 proc), na podium znalazł się też TVP Sport (0,19 proc., wzrost o 39,7 proc. - największy w rankingu). Liderem spadku tak jak w grupie 4+ była stacja Canal+ Sport 2.
Najpopularniejszą pozycją w marcu br. na antenie Eurosportu była transmisja z zawodów w kombinacji norweskiej, która przyciągnęła 440 tys. widzów.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.