Katowicka agencja marketingowa eMinePro podzieliła się na dwie niezależne marki. Na czele ProPlayers stanie Krzysztof Kubicki, natomiast za rozwój eMinePro odpowiedzialni będą Aleksander Kaim oraz Mikołaj Pecko.
ProPlayers, brand wydzielony z eMineProm, będzie specjalizował się w prowadzeniu karier profesjonalnych zawodników esportowych, a także w doradzaniu podmiotom, które prowadzą działania w esporcie.
– Nasze realizacje od początku wykraczały poza ramy kompetencji agencji menadżerskiej, gdyż dotyczyły kompleksowych kampanii reklamowych. Poznaliśmy wspaniałych ludzi, z którymi współpracujemy przy współtworzeniu marek. Dzięki nim możemy naszą strukturę wzmocnić profesjonalistami i budować na dwóch współpracujących, lecz niezależnych płaszczyznach: agencji marketingowej eMinePro oraz agencji managerskiej ProPlayers - wyjaśnia Krzysztof Kubicki.
Agencja marketingowa eMinePro będzie natomiast prowadziła szeroko zakrojone działania w obszarze gamingu, esportu, sportu tradycyjnego i nowych technologii. Za jej rozwój będą odpowiedzialni Aleksander Kaim oraz Mikołaj Pecko, który zasila struktury agencji jako dyrektor zarządzający.
Mikołaj Pecko, który w strukturach eMinePro będzie pełnił rolę dyrektora zarządzającego, w swojej karierze odpowiadał m.in. za prowadzenie własnej organizacji, a także pełnił funkcję doradczą w angażowaniu podmiotów z branży sportów tradycyjnych w działaniach esportowych. Wcześniej zarządzał również działem marketingu w Radius Projekt.
Szeregi eMinePro zasila również Łukasz Twardowski, który będzie odpowiadał za PR i komunikację agencji. W przeszłości współpracował on z redakcjami Cybersport.pl oraz Weszło Esport, a od października ubiegłego roku – z ramienia eMinePro – koordynuje i tworzy strategię komunikacyjną esportowej sekcji Wisły Kraków.