Reklama2007-08-09

EM Lab rozbudowuje strukturę

EM Lab rozszerzyła swój zespół o kolejne osoby. Struktura agencjipowiększyła się o nowe stanowiska. Obecnie zespół EM Lab liczy 17osób.

Na stanowisku Business Development Leader do zespołu dołączyłaPatrycja Pyl. Patrycja będzie odpowiadała za działania newbusiness, strategię działań PR oraz wsparcie w rozwoju agencji.Wcześniej współtworzyła firmę badawczą LABORATORIUM Komunikacji iReklamy, była też zaangażowana w tworzenie agencji reklamowejFRESZLAB. Jest absolwentką programu executive MBA w WSPiZ orazukończyła psychologię społeczną w SWPS. Klienci, dla którychpracowała to: Polkomtel, Citibank Handlowy, Unilever, Netia,Masterfoods, Skoda, Pfizer, Stroer, TVN, Polsat, P&G, Wrigley,P4.

Stanowisko Special Projects Managera objął Tomek Roehr. W EMLabie będzie zajmował się niestandardowymi rozwiązaniami dlaKlientów agencji. Tomek zdobył dyplom executive MBA w CMT przyWydziale Zarządzania UW. Studiował również ekonomię na Universityof Kent. Wcześniej współpracował z agencją Rapp Collins,Prowokator, Grey Wordwide Poland oraz Amoeba. Organizował imprezydla takich marek, jak Heineken, Kent, Wyborowa, Discovery Chanel,PZU Życie.

Autor:

Więcej informacji:EM Lab

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter