Reklama 2009-03-13
0

Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"

Electro World prowadzi pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" weekendową promocję. Akcji, w ramach której wybrane produkty dostępne są w nieoprocentowanych ratach, towarzyszy kampania reklamowa.

Pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" Electro World prowadzi od 12 marca weekendową promocję, w której wybrane modele urządzeń AGD i RTV, można kupić w 30 ratach bez oprocentowania. Sieć sklepów argumentuje, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy nawet w trudnych ekonomicznie czasach muszą kupować niezbędny sprzęt.

electroworld

Akcji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu (RMF FM, Eska Wrocław, Eska Opole, Eska Łódź, Eska Katowice, Złote Przeboje Trefl w Gdańsku oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa), prasie (lokalne dzienniki), internecie (strona www.electroworld.pl) ,sklepach Elektro World (plakaty i materiały POS) oraz gazetce tej sieci. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DSK, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Autor: tw

Więcej informacji: Electro World

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas