W listopadzie 2011 roku wszystkie najpopularniejsze dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Gazeta Lubuska”, której sprzedaż spadła aż o 22 proc. Najmniejszy spadek dotknął “Gazety Pomorskiej”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem liderującego zestawieniu “Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w listopadzie ub.r. wyniosła 62 499 egz. po spadku o 9,16 proc.
Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) ze średnim wynikiem na poziomie 59 117 (spadek o 7 proc., najmniejszy w zestawieniu). Podium zamyka “Express Ilustrowany” (Polskapresse), który zanotował spadek wynoszący 7,9 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem to 43 472 egz.
Najwięcej straciła plasująca się na miejscu dziewiątym “Gazeta Lubuska” (Media Regionalne). Jej sprzedaż zmalała aż o 21,63 proc. i wyniosła w listopadzie ub.r. 30 727 egz.
Zobacz tabelęW zestawieniu ujęto 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży ogółem w listopadzie 2011 roku.