Prasa 2008-10-15
0

'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko" (Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku do lipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o 25 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Dziecko, Mam dziecko, Mamo to ja, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter