Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko" (Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku do lipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (Wydawnictwo
Bauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim
"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o
25 proc.).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost
sprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".