Internet 2008-06-26
0

Dzieci widzą za dużo reklam alkoholu

W amerykańskiej telewizji pojawia się coraz więcej reklam alkoholu.

Z badania przeprowadzonego przez Georgetown University's Center on Alcohol Marketing and Youth (CAMY) wynika, że na widok tego typu reklam, szczególnie w programach sieci kablowych, coraz częściej narażani są młodzi ludzie - informuje serwis MediaPost Publications.

W przypadku osób w wieku od 12 do 20 lat liczba telewizyjnych reklam alkoholu jakich byli świadkami w latach 2001 - 2007 wzrosła o blisko 40 procent. Dodatkowo poziom narażenia na tego typu reklamy wśród młodych ludzi jest obecnie najwyższy od 2001 roku, kiedy CAMY zaczęła monitorować rynek.

Głównym problemem jest tutaj telewizja kablowa. W ubiegłym roku blisko 2/3 reklam alkoholu, których ponad 30 procent widzów stanowili młodzi odbiorcy, zostało wyemitowanych w stacjach kablowych.

źródło: MediaPost Publications

Autor: km

Więcej informacji: alkohol

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas