W styczniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko „Mój Ogródek”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w styczniu 2016 roku wyniosła 87 491 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 6,48 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 56 108 egz., po spadku o 3,26 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press), który rok wcześniej był wiceliderem. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,50 proc. do 52 263 egz.
Oczko niżej uplasował się „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,88 proc. do 31 074 egz.
Pierwszą piątkę uzupełnia „Mój Ogródek” (Działkowiec) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 29 541 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 3,47 proc.
Zobacz tabelęW styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Mam Ogród” - było to 16 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 4,76 proc., odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.