Prasa 2012-07-26
1

Dwutygodniki poradnikowe dla pań tracą czytelników

W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 440 962 egz. i była niższa o 6,67 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten w kwietniu br. kosztował 1,20 zł, rok wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Drugą pozycję zajęła “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 370 044 egz. po spadku sprzedaży o 3,66 proc. – to najmniejszy spadek wśród dwutygodników poradnikowych dla pań. Magazyn ten we wrześniu 2011 roku podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 242 723 egz. i była o 21,63 proc. niższa niż rok wcześniej - to z kolei największy spadek w zestawieniu. Cena tego pisma wynosiła jednak 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

Zobacz tabelę


Także i w kwietniu br. w porównaniu do marca br. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Także i tutaj najwięcej straciła “Pani Domu” (18,24 proc.).

Zobacz tabelę

Autor: pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas