Prasa 2009-03-23
0

Duży spadek wpływów reklamowych 'Dziennika' i 'Rzeczpospolitej'

Wpływy reklamowe dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Najwięcej stracił 'Dziennik', najmniejszy spadek odnotował "Fakt" a liderem pozostała "Gazeta Wyborcza".

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zmniejszyła w lutym 2009 roku cennikowe wpływy z reklam do poziomu 65,96 mln zł, czyli o 15 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" (Polskapresse), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,4 mln zł (spadek o 3,1 mln zł). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" (Axel Springer Polska) - 13,38 mln zł (spadek o 0,6 mln zł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły 179,9 mln zł w lutym 2009 r. wobec 211,8 mln zł w analogicznym okresie 2008 roku (dane cennikowe, dane bez autopromocji).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas