W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 do 29 czerwca 2014 roku zmniejszył się o 2,27 pkt. proc. do 12,37 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,99 pkt. proc. i wyniósł 10,37 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadła TVP2. Jej wynik to 10,30 proc., po spadku o 0,18 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVN (10,05 proc.; do góry o 0,78 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,49 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVN7 (również 3,49 proc.; + 0,35 pkt. proc.), Polsat 2 (1,89 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,45 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TTV (1,33 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,25 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Polsat News (1,20 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,90 proc.; bez zmian), TVP Sport (0,88 proc.; pomimo spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,29 pkt. proc.) i Polo TV (0,79 proc.; bez zmian).
Zobacz tabelę
TOP 20 stacji 16-49 oraz 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
- 1
- 2