RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za wrzesień-listopad 2011 roku. Badany okres był udany Trójki, która zanotowała spory wzrost - na przeciwnym biegunie Jedynka.
Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2011) wynika, że RMF FM z wynikiem 26,8 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.
Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 16,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,3 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,5 proc. (spadek o 1,5 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 8,2 proc. (wzrost o 0,6 punktu procentowego).
Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (0,2 pkt. proc.) oraz Czwórka (0,1 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.