Reklama 2010-11-15
0

Dratftcb z globalnym budżetem reklamowym marki Nivea

Firma Beiersdorf, do której należy marka Nivea, zatrudniła Draftfcb jak tzw. agencję wiodącą (lead agency) do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

Wartość budżetu międzynarodowego koncernu z siedzibą w Hamburgu szacuje się na 700 milionów dolarów.

Do tej pory Draftfcb obsługiwała Beiersdorf w 51 krajach, a teraz zasięg zostanie rozszerzony na blisko 90 rynków. W przetargu pokonane zostały agencje TBWA i Zum Goldenen Hirschen z Hamburga.

Autor: km

Więcej informacji: Dratftcb, Nivea

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas