Internet 2024-01-11
0

DoubleVerify poszerza współpracę z YouTube

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, rozszerza dotychczasową współpracę z YouTube o możliwości pomiaru Brand Safety i Suitability również na YouTube Shorts. Ma to pozwolić na lepszą ochronę marek. 

- Ogłoszenie dotyczące poszerzenia współpracy jeszcze mocniej podkreśla nasze zaangażowanie w ochronę wartości marki i reputacji we wszystkich kanałach medialnych – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Nasza innowacyjna oferta na YouTube Shorts zapewnia reklamodawcom korzystającym z YouTube narzędzia, których potrzebują, aby zwiększyć przejrzystość i pewność inwestycji w media oraz weryfikować zgodności treści z wartościami marki.

YouTube Shorts umożliwia twórcom kontentu „produkcję” filmów wideo, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych; co miesiąc loguje się do nich ponad 2 miliardy użytkowników. Dzięki reklamom w YouTube Shorts marketerzy mogą nawiązywać kontakt z odbiorcami za pomocą interaktywnych, dostosowanych do urządzeń mobilnych kreacji, zwiększających zaangażowanie i zwiększających skuteczność ich kampanii w YouTube.

W lipcu 2023 r. DV ogłosiło uruchomienie pomiaru widoczności (viewability) i invalid traffic w YouTube Shorts. Dzięki obecnemu poszerzeniu współpracy o narzędzia do pomiaru Brand Safety i Suitability marki reklamodawcy będą mogli mierzyć i weryfikować dopasowanie kampanii do bezpiecznych i odpowiednich filmów YouTube Shorts.

Dzięki tej poszerzonej współpracy reklamodawcy zyskują m.in. dokładną klasyfikację, spójne ustawienia i wskaźniki oraz zaufany pomiar.

Autor: bg

Więcej informacji: YouTube, DoubleVerify, brand safety

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter