Reklama 2014-04-01
2

„Dom to najważniejszy plac zabaw” w kampanii IKEA (wideo)

IKEA Polska rozpoczyna kolejną kampanię reklamową z cyklu „Daj spokój - dom to frajda”. Akcję przygotowały agencja JWT Warszawa i dom mediowy MEC.

W spocie IKEA pod hasłem „Dom to najważniejszy plac zabaw” dzieci wspólnie z rodzicami sprytnie omijają różne zakazy dotyczące zabaw w domu. Uzupełnia to informacja, że w ramach promocji do 11 maja ceny sof ze zdejmowanym pokryciami są o 10 proc. niższe.

To kolejna odsłona kampanii IKEA z serii „Daj spokój - dom to frajda”. Poprzednia reklama pokazywała odprężający sen, promując meble do sypialni (obejrzyj to).

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę oraz internet (m.in. fanpage facebookowy i blog IKEA Polska).

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: IKEA

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas