Telewizja2006-03-15

Dobry miesiąc programów informacyjnych

W lutym główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciła "Panorama" i "Teleexpress".

 Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.

  Zobacz tabelę SDNUM="1045;0;0,00%" SDVAL="0,1596">15,96%2006PANORAMA 22-00220395217,85%15,04%

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter