Prasa2014-01-07

„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (TOP 124)

Shutterstock.comShutterstock.com

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 124 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem poradnikowych „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w okresie od stycznia do września 2013 roku wyniosła 381 605 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku była niższa o 5,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Mimo to „Dobre Rady” awansowały z miejsca drugiego na pozycję lidera.

>>> „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników (TOP 23)

Z kolei na drugie miejsce spadł kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda). Średni wynik sprzedażowy tego miesięcznika w analizowanym okresie zmalał najbardziej w pierwszej dziesiątce zestawienia - o 20,42 proc. do poziomu 368 706 egz.

Ostatnia lokata podium należała do „Przepisów Czytelników” (Phoenix Press). W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się średnio w liczbie 346 296 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 11,91 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - uplasował się dopiero na miejscu dziesiątym (po spadku z pozycji ósmej) ze sprzedażą ogółem wynoszącą 212 937 egz., po spadku o 4,93 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla pań. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w TOP 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter