Prasa2013-01-17

"Do Rzeczy" tytułem tygodnika Pawła Lisickiego

"Do Rzeczy" - pod takim tytułem będzie się ukazywać się nowy tygodnik opinii kierowany przez Pawła Lisickiego. Nazwę wybrano z kilku propozycji. - Ta była najlepsza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lisicki.
 

Tytuł nie wyróżnia się jednak tak jak nazwa poprzedniego tygodnika stworzonego przez Lisickiego, czyli "Uważam Rze", gdzie celowo zastosowano błąd ortograficzny. - Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - argumentuje Lisicki.

>>> Janecki, Kataryna, Kukiz i Weiss będą pisać dla Lisickiego

Pierwszy numer ukaże się nakładzie 200 000 egz., będzie miał 100 stron w formacie 205 × 279 mm.

Naczelny nie ujawnia jeszcze, kiedy "Do Rzeczy" trafi na rynek. - Nastąpi to wkrótce - mówi tylko. Platforma Mediowa Point Group, która wraz z jej prezesem Michałem M. Lisieckim jest głównym inwestorem pisma informowała niedawno, że ma to nastąpić do końca lutego br.

Debiutowi pisma „Do Rzeczy” towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Nano Marketing.

>>> Tygodniki opinii nadal tracą, zyskał tylko „Newsweek” - raport Wirtualnemedia.pl

Autor:p

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(14)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter