PR 2009-04-06
0

Digital PR w Polsce

Digital PR otwiera filię w Polsce. Warszawskie biuro będzie rozwijało usługę kreowania i wspierania reputacji firm w internecie poprzez kontakty z twórcami blogosfery i czołowymi liderami opinii w sieci.

Digital PR planuje wdrażać nowoczesne projekty komunikacyjne m.in. za pośrednictwem portali społecznościowych oraz poprzez tworzenie społeczności wokół marek i blogów korporacyjnych.

Pierwszym pracownikiem polskiej filii Digital PR jest Tomasz Relewicz, który obejmuje stanowisko account manager i jest odpowiedzialny za wdrażanie nowych narzędzi oraz pozyskiwanie i obsługę nowych klientów.

Filia Digital PR w Warszawie będzie czwartym oddziałem sieci, którą obecnie tworzą biura w Mediolanie, Rzymie i Barcelonie. W globalnym portfolio firmy znajdują się takie marki jak: Microsoft, Fiat, Nike, Coca-Cola, Roche czy GlaxoSmithKline.

Autor: pr

Więcej informacji: Digital PR, Tomasz Relewicz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter