Reklama 2009-06-01
0

DHL Global Forwarding: Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy

Pod hasłem "Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" rusza kampania reklamowa DHL. Akcja podkreśla, że firma w ramach marki Global Forwarding świadczy usługi frachtu morskiego i lotniczego.

Startująca właśnie kampania DHL promuje markę Global Forwarding, w ramach której firma oferuje usługi transportu dużych i złożonych ładunków. Osobne przekazy reklamują usługi frachtu morskiego i lotniczego, pokazując Statuę Wolności płynącą na statku oraz Wieżę Eiffla przewożoną na pokładzie samolotu. Kampania pod hasłem "Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ma za zadanie uświadomić odbiorcom, że DHL to nie tylko firma kurierska, na co wskazuje również logotyp marki Global Forwarding oparty na znaczku ww i wizerunku kuli ziemskiej. W ramach działań marketingowych rozpoczęto też promocję "Fracht za darmo", w której można skorzystać z wybranej usługi transportowej DHL Global Forwarding bez ponoszenia kosztów.

dhl

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie (serwisy logistyczne i biznesowe) oraz na outdoorze. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencja Walk The Line, zakup mediów zajął się dom mediowy Mastermind, a działania PR prowadzi agencja Ad rem Public Relations.

Autor: tw

Więcej informacji: DHL, DHL Global Forwarding

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter