Reklama2006-04-06

Demo wzmocniło kreację

Do zespołu Demo dołączyły dwie nowe osoby.

Stanowisko junior art directora objął Sebastian Ścigalski, absolwent grafiki na Uniwersytecie Śląskim. Wcześniej pracował jako graphic designer dla agencji Heureka a także współpracował z innymi agencjami jako freelancer. Jego praca uzyskała wyróżnienie w konkursie projektowania przedmiotów użytkowych ARTEFE.

           

Na stanowisku copywritera rozpoczął pracę Wojtek Papuziński, który ukończył kierunek Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe w zakresie PR na krakowskiej Akademii Ekonomicznej. Przez półtora roku pracował jako account, a następnie copywriter w agencji Underground.

          

Obydwaj dołączyli do zespołu kreatywnego Dariusza Chwieruta, creative team managera.

Autor:kk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter