Reklama2006-02-17

Data Solutions reorganizuje strukturę

Agencja Data Solutions zrestrukturyzowała swój Dział Baz Danych tworząc dwa niezależne działy - Direct Marketing Services.

Zajmą  się koordynacją akcji promocyjnych oraz Database & IT Departament odpowiedzialny za produkty i usługi związane z zarządzaniem oraz analizą baz danych. Zmiany w agencji są związane z rozwojem Data Solutions i mają na celu usprawnienie realizacji rosnącej ilości projektów w zakresie tworzenia oraz prowadzenia platform lojalnościowych i baz danych.

Działem DM Services pokieruje Grzegorz Rychel, który w związku z tą zmianą awansował na stanowisko Junior Direct Marketing Manager. Natomiast za rozwój działu Database & IT odpowiedzialny będzie Michał Laskowski  - Database Manager, który do tej pory kierował działem Baz Danych.

„Zmiany strukturalne w agencji są związane z pozyskaniem w ostatnim czasie znaczących budżetów związanych z tworzeniem i zarządzaniem systemami informacji oraz pracą nad nowymi projektami z tego zakresu. Strategia rozwoju Data Solutions jako firmy eksperckiej w zakresie zarządzania informacją w marketingu, to odpowiedź na wzrastające potrzeby naszych Klientów i rozwój rynku komunikacji bezpośredniej, a zwłaszcza nowych kanałów komunikacji. - mówi Arkadiusz Piechocki, dyrektor zarządzający Data Solutions.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter