Reklama2014-08-19

Daniel Świątkowski chief innovation officerem w Lemon Sky JWT

Daniel ŚwiątkowskiDaniel Świątkowski

Daniel Świątkowski awansował w agencji Lemon Sky JWT na stanowisko chief innovation officera. W firmie, a wcześniej w Lemon Sky, pracuje od półtora roku.

W nowej funkcji Daniel Świątkowski będzie wspierał zarząd Lemon Sky JWT w zakresie rozwoju globalnych kontaktów w sieci JWT i WPP, do której należy agencja. Ponadto będzie odpowiadał za budowanie i rozwój narzędzi analitycznych oraz dalszy rozwój usług z zakresu performance marketingu.

Poprzednio Świątkowski jako performance marketing director zarządzał 15-osobowym działem performance Lemon Sky JWT, a wcześniej Lemon Sky (która połączyła się z JWT Warszawa, tworząc Lemon Sky JWT, wiosną br. - przeczytaj o tym więcej). Z firmą jest związany od marca ub.r. Na nowym stanowisku nadal będzie kierował działem performance agencji.

Wcześniej pracował w porównywarce cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro), w której najpierw był dyrektorem marketingu, a następnie dyrektorem zarządzającym. Prowadził też własną agencję Wordsense zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych.

Świątkowski jest absolwentem stosunków międzynardowych na Uniwersytecie Wrocławskim.

Autor:tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter