Reklama 2009-04-20
0

Cztery nowe osoby w dziale obsługi Change Communications

Agencja Change Communications powiększyła swój dział obsługi klienta o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła stanowisko account supervisor, a Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak - account executive.

Katarzyna Borucka przeszła do działu obsługi Change Communications z agencji Gruppa66 Ogilvy, w której obsługiwała marki Milka, Prince Polo, Alpen Gold i 3 Bit. W Change objęła stanowisko account supervisor, które zajmowała również w Ogilvy.

Z kolei jako account executive rozpoczęły pracę w dziale obsługi Change Communications Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak. Wszystkie pracowały wcześniej na takim samym stanowisku: Gowik w Tequila/Polska i BBDO Warszawa, Przytulska w Gruppa66 Ogilvy, a Stefaniak w Grey Warszawa.

- Rozbudowa działu obsługi klienta ma związek z wygraniem przez Change Communications w ostatnim czasie kilku znaczących przetargów, między innymi na obsługę marki Play - uzasadnia Anna Pańczyk, dyrektor zarządzająca agencji. - Zwiększyła się również ilość projektów realizowanych zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów - dodaje.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter