Liderem sprzedaży wśród miesięczników wnętrzarskich w lutym br. pozostał magazyn “Cztery Kąty”. Największy wzrost zanotowała "Weranda", a najwięcej stracił z kolei miesięcznik “M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w lutym 2011 roku wyniosła 82 081 egz. i była niższa o 14,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w lutym br. w nakładzie 49 576 egz., notując spadek o 20,2 proc. względem lutego 2010 roku.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 44 488 egz. To mniej aż o 41,2 proc. niż rok wcześniej, co jest największym spadkiem w rankingu.
Największy wzrost (o 12,4 proc.) zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której wynik to 27 524 egz.
Zobacz tabelę
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia br. widać, że wszystkie tytuły wnętrzarskie zanotowały wzrosty. Najwięcej (34,5 proc.) zyskał magazyn “Moje Mieszkanie”.