Reklama 2019-01-04
3

Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii

Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum.

Kampania skupia się głównie na radiu - ofertę reklamuje piosenkarz Czesław Mozil.

Spoty można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, Eskse i wielu innych stacjach radiowych. Komunikację uzupełniają billboardy (blisko tysiąc) oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego tego roku.

Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za 50 zł miesięcznie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Autor: jd

Więcej informacji: Czesław Mozil, Netia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas