Cyfra+ ruszyła z kampanią promocyjną wrześniowej oferty sprzedażowej, która realizowana jest w telewizji i radiu. Jednocześnie platforma pracuje już nad kolejną kampanią, w której weźmie udział uczestnik wybrany podczas letnich castingów.
Nowa promocja daje klientom możliwość płacenia za abonament połowy ceny przez 10 miesięcy oraz bezpłatnego użytkowania dekodera. Oprócz promowania tej oferty, realizowana właśnie kampania ma za zadanie wzmocnić wizerunek Cyfry+ jako platformy oferującej bardzo dobry kontent, który można oglądać w jakości HD.
W jej ramach na antenach stacji TVP 1, TVP 2 i TVN emitowany jest spot, wyreżyserowany przez Christiana Gierycza, dyrektora artystycznego Canal+ Cyfrowego, do którego animacje przygotował Maciej Bałauszko z zespołu grafiki spółki. W radiu kampania jest realizowana z wykorzystaniem 15-sekundowej reklamy, który można usłyszeć w: RMF FM, Radiu Zet, Trójce, Radiu PiN (Warszawa), Tok FM, kilku stacji z sieci Złote Przeboje, Esce Warszawa i Chilli Zet. Spot zrealizowała agencja Ogilvy Action. Media zaplanował dom mediowy MPG.