Reklama 2020-06-02
0

Colian z kampanią „Grześki latem nie pływają w czekoladzie"

Pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie" wystartowała kampania wafelków Grześki (Colian).

W okresie wakacyjnym marka Grześki promuje ofertę wafli bez polewy jako idealnej przekąski w upalne dni. Na cały czerwiec zaplanowano kampanię reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.

Działania potrwają m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży (dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS).

Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications. Firma nie podaje, kto jest autorem kreacji i producentem spotów.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas