Reklama 2018-03-08
0

Codemedia z nową identyfikacją wizualną

Dom mediowy Codemedia wprowadził nową identyfikację wizualną.

Odświeżony został logotyp agencji, w którym dobraną nową paleta barw - kolory fioletu i szarości zostały zastąpione odcieniami indygo i różu. Odpowiednio zmieniony został także wygląd strony internetowej Codemedia zarówno pod kątem kolorystycznym, jak i funkcjonalnym.

Wraz z nową identyfikacją Codemedia wdraża strategię pod hasłem „the new sense of communication” oddającą stosunek do pracy z klientami i odnoszenia wspólnych sukcesów oraz autorskie podejście do projektowania i realizacji kampanii.

Na początku listopada 2017 roku do zarządu Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Codemedia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter