Reklama2002-08-18

Coca-Cola zmienia grafikę na swoich puszkach i butelkach

W przyszłym roku z etykiet na butelkach z puszek z Coca-Colą w całym świecie znikną krople. Grafika zmieni się nieznacznie. Firmowym kolorem pozostanie tradycyjna czerwień, a zamiast używanych od 2000 r. kapsla i kropli pojawią się białe paski używane już wcześniej przez producenta. Wygląd stanie się bardziej tradycyjny.

"Dynamiczne wstęgi" - jak określa to koncern z Atlanty w swoim komunikacie - mają przyciągnąć uwagę do jego największej marki, której sprzedaż w ubiegłym roku spadła 0,2 proc. i straciła 0,5 proc. amerykańskiego rynku napojów gazowanych. Według amerykańskiego dziennika "The Wall Street Journal" przyczyną jest wzrost popularności m.in. wody mineralnej i soków.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter