Od połowy maja Coca-Coli Light będzie dostępna w butelkach i puszkach ze wzorami inspirowanymi pięcioma zmysłami. Design marki skierowany do kobiet wspiera kampania reklamowa w internecie.
Wprowadzane do sprzedaży półlitrowe butelki i puszki 0,33 l Coca-Coli Light mają wzory złożone z barwnych i fantazyjnych rysunków przedstawiających pięć zmysłów. Limitowana seria jest skierowana do kobiet dbających o wizerunek i śledzących trendy w tym zakresie. - Nowe butelki i puszki Coca-Coli Light mogą stać się dla nich inspiracją do wyrażania siebie poprzez wybór takiego wzoru, który pasuje najlepiej do danej sytuacji, ich nastoju lub ubioru - opisuje Szymon Michalik kierujący marką Coca-Coli Light w Coca-Cola Poland Services.
Design puszek Coca-Coli Light przygotowała agencja Brandstorm ICOM.
Launchowi limitowanej serii Coca-Coli Light, który oficjalnie będzie miał miejsce pod koniec maja podczas Fashionphilosophy Fashion Week w Łodzi, towarzyszy internetowa kampania reklamowa prowadzona w serwisie cocacolalight.pl i na stronach dla kobiet. Jej kreacją zajęła się agencja K2, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Coca-Cola Light w zmysłowych butelkach i puszkach będzie w sprzedaży do końca sierpnia.