PR2023-06-07

Clue PR wygrała przetarg Netto Polska

Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną Netto Polska na rynku polskim. Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową.

Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

Autor:jd

Więcej informacji:Clue PR, Salling Group, Netto Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter