Wzrost sprzedaży "Olivii" i "Poradnika Domowego" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.
W czerwcu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 497 371 egz. - to ponad 4 tys. egz. mniej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 428 488 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik) a na trzecim ”Dobre Rady”, które sprzedały się w liczbie 422 121 egz. - o ponad 13 tys. mniej niż w 2005 roku.
Zobacz tabelęright SDNUM="1045;" SDVAL="412477">412477389471Olivia400802327015
dane za maj 2006 i 2005-kliknij