Prasa 2008-05-14
0

CKM liderem, w dół Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208 egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798 egz.).

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rok wcześniej 29 599 egz.). Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: CKM, Forbes, Manager Magazin, Playboy, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas