PR2008-02-11

Ciszewski PR wspiera debiut operatora Mobilking

Operator komórkowy Mobilking powierzył agencji Ciszewski PRprzygotowanie strategii komunikacyjnej oraz stałą obsługę publicrelations marki.

Agencja Ciszewski Public Relations odpowiada za wsparcierynkowego debiutu oraz stałą obsługę PR nowego wirtualnegooperatora Mobilking. Działania dla marki, która oficjalniezaprezentowana została na konferencji 6 lutego 2008, rozpoczęły sięwiele miesięcy wcześniej i obejmowały opracowanie kompleksowejstrategii PR oraz przygotowanie działań typu pre-launch orazpost-launch.

Nowy klient Ciszewski Public Relations obsługiwany jest przezdział nowych technologii. Za przygotowanie strategii działańodpowiedzialny był Piotr Cywiński. Obsługą projektu zajmują sięMarcin Roszkowski i Artur Bednarz, zaś oprawę launchu przygotowałMarcin Szamborski.

Autor:kk

Więcej informacji:Ciszewski PR, Mobilking

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter