Prasa2013-09-16

„CD Action” liderem pism komputerowych w I półroczu, traci „PC Format”

W I półroczu 2013 roku liderem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.

Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 82 819 egz., czyli o 0,20 proc. więcej niż w I półroczu 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. To jedyny wzrost w zestawieniu. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.

Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 69 822 egz., po spadku o 12,59 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w I półroczu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 26,60 proc. i ostatecznie wyniósł 31 922 egz.

>>> Pisma komputerowe w sieci: liderem „Komputer Świat”, w dół „PC Format” i „Chip”

Zobacz tabelę


W czerwcu 2013 roku liderem również był „CD Action”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszyła się o 4,27 proc. i wyniosła 68 622 egz. Drugie miejsce zajął też zajął „PC Format” (54 481 egz.; w dół o 8,46 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (26 726 egz.; - 25,11 proc. największy spadek w zestawieniu).

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(6)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter