W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.
Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 78 065 egz., czyli o 11,02 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 65 055 egz., po jedynym wzroście w zestawieniu wynoszącym 6,63 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. zmalał o 33,77 proc. do 29 729 egz.
Z kolei najwięcej stracił plasujący się na piątej pozycji „PC World” (IDG Poland). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 40,15 proc. i wyniosła 15 493 egz. W listopadzie 2012 roku tytuł ten był czwarty.
Zobacz tabelę
W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 1,14 proc.) pochwalić się mógł „Chip” (Burda Media Polska). Z kolei najwięcej stracił tutaj „Komputer Świat” - było to 31,34 proc.