Magazyny Canal+ Sport poświęcone rozgrywkom Ekstraklasy - "Liga +" oraz "Liga+ Extra" śledziło wiosną odpowiedni 44 tys. i 56 tys. widzów. Najchętniej oglądanym spotkaniem między marcem a końcem maja był mecz między Legią Warszawa a Górnikiem Zabrze.
"Liga+" miała średnio 0,48 proc. udziału w
rynku w grupie 4+ i 0,56 proc. udziału w komercyjnej grupie
docelowej - wynika z danych AGB Nielsen Media
Research dla Wirtualnemedia.pl. "Liga +
Extra" notowała 0,38 proc. udziału w 4+ i 0,56 proc. wśród
widzów między 16 a 49 rokiem życia.
Zobacz tabelę
Najchętniej oglądanym spotkaniem na antenie Canal+ Sport w tym roku był mecz między Legią Warszawa a Górnikiem Zabrze. Na drugim miejscu był pojedynek między Wisłą Kraków i Polonią Warszawą, zgromadził on 166 tys. widzów, co dało stacji 1,16 proc. udziału w rynku (1,41 proc. w 16-49).
Zobacz tabelę